Skip to main content
पुनरुत्थान कुर्दै नेपाली ब्याट्री उद्योग
१० उद्योगमध्ये २ ओटा मात्र सञ्चालनमा
उद्योगलाई अनुदान दिन र स्वदेशी उत्पादनको प्रयोग अनिवार्य गर्न उद्योगीहरूको माग
कृष्ण रिजाल
फागुन १४, काठमाडौं । बहुराष्ट्रिय कम्पनीका उत्पादनसँग प्रतिस्पर्धा गर्न नसकेर नेपाली ब्याट्री उद्योग समस्यामा परेका छन् । पाँच वर्षअघिसम्म झण्डै १० ओटा त्यस्ता उद्योग भएकामा अहिले दुई ओटामात्र सञ्चालनमा रहेका छन् । ‘आयातीत कच्चा पदार्थ र लोडशेडिङका कारण उत्पादन लागत बढ्न गई बहुराष्ट्रिय कम्पनीका उत्पादनसँग प्रतिस्पर्धा गर्न समस्या परेको छ,’ सञ्चालनमा रहेका दुईमध्येका एक भगवती कार्बाइड इण्डष्ट्रिजका प्रबन्ध निर्देशक गौरब अग्रवालले अभियानसँग भने । उद्योगलाई सरकारले अनुदान दिने र नेपाली उत्पादनलाई नै प्रयोग गर्ने नीति ल्याएमा मात्र ब्याट्री उद्योगको पुनरुत्थान हुनसक्ने उनको भनाइ छ । भगवती कार्बाइडबाहेक सञ्चालन रहेका अर्को उद्योग कुलायन ब्याट्री इण्डष्ट्रिज हो । यी दुई उद्योगले सोलार ब्याष्ट्रि र ड्राइसेल ब्याट्री मात्र उत्पादन गर्दैआएका छन् ।
न्यून बिजकीकरण भई नेपाल भित्रिने विदेशी उत्पादनसँगको प्रतिस्पर्धाले सञ्चालनरत उद्योग पनि समस्यामा परेको प्रबन्ध निर्देशक अग्रवालले बताए । ‘यस्तै विविध समस्या झेल्न नसकेर नेपालमा चलेका बाबा, एभरेष्ट, अशोकालगायत ब्याट्री उद्योगहरू बन्द भएका हुन्,’ उनले भने । त्यस्तै, नेपालकै ठूला मानिने व्यापारिक घराना केएल दुगड र विशाल ग्रूपले पनि ब्याट्री उद्योगबाट हात झिकिसकेको उनले जानकारी दिए । सरकारले लगानीको वातावरणका साथै नेपाली उत्पादनको अनिवार्य प्रयोग गर्ने नीति बनाउन सकेमा बन्द भएका उद्योग पुनः सञ्चालनमा आउन सक्ने उद्योगीहरू बताउँछन् ।
सोलार ब्याट्रि उत्पादन गर्दै आएको कुलायनले रू. २ करोडभन्दा बढी लगानी थपेर मोटरसाइकल ब्याट्रीको उत्पादन थाल्ने तयारीसमेत गरेको छ  । तर, लगानीको वातावरण राम्रो नभएको तथा ब्याट्री उद्योगको पुनरुत्थानमा सरकारले चासो नदेखाएका कारण त्यस्तो ब्याट्रीको उत्पादन थाल्न ढिलाइ भइरहेको उद्योगले बताएको छ । रू. १५ करोडभन्दा बढी लगानी भइसकेको कुलायनमा २ सयले प्रत्यक्ष रोजगारी पाएका छन् ।
त्यस्तै, भगवती कार्बाइडले लायन, वेब्रा, स्पार्को, ड्रागनलगायत विभिन्न ब्राण्डका ड्राइसेल ब्याट्री उत्पादन गर्दैआएको छ । न्यून बिजकीकरण भएर नेपाल भित्रिने विदेशी उत्पादनसँगको प्रतिस्पर्धा तथा ड्राइसेल ब्याट्रीको घट्दो खपतका कारण उद्योग समस्यामा परेको अग्रवालले बताए । विदेशी उत्पादनलाई पूर्ण रूपमा विस्थापन गर्न कम्पनीले ‘आरओथ्री’ नामको ब्याट्री उत्पादन गर्ने तयारी गरे पनि रिचार्जेबल टर्च, सोलार लाइटलगायतले ड्राइसेलको खपत घटाएको तथा न्यून बिजकीकरण भई नेपाल भित्रिने विदेशी उत्पादनको मात्रा बढेकाले नयाँ उत्पादनको तयारी बन्द गरेको उनको भनाइ छ । रू. २५ करोडको लगानी भएको भगवती कार्बाइडमा २ सयले रोजगारी पाएका छन् ।
नेपाली बजारमा ब्याट्रीको कारोबार वार्षिक करीब साढे ४ अर्ब रुपैयाँबराबरको हुने गरेको व्यवसायिहरू बताउँछन् । यसमध्ये ९० प्रतिशतभन्दा बढी समग्र नेपाली बजार भारतीय ब्याट्रीले ओगटेको छ । बाँकी १० प्रतिशतमा चीन, जापान, मलेसिया, बङ्गलादेश र नेपाली उत्पादन छन् । नेपाली ड्राइसेल ब्याट्रिको बजारमा भने ५० प्रतिशत हिस्सा भगवती कार्बाइडको भएको कम्पनीले बताएको छ । त्यस्तै, नेपालमा खपत हुने सोलार ब्याट्रीको ६० प्रतिशत बजार हिस्सा कुलायनको सुनेराले ओगटेको उद्योगले दाबी गरेको छ ।

Comments

Popular posts from this blog

यसकारण भयो दूरसञ्चार प्राधिकरणमा अध्यक्ष झाःको पुननियुक्ती

दूरसञ्चार प्राधिकरणका अध्यक्षमा दिगाम्बर झाको पुनः नियुक्ती किन भयो ? जान्नुस उनले गरेका कामहरु र उनका क्षमताहरु ः एनसेल र नेपालका टेलिकमको डुओपोली अन्त गर्छु भन्दै कुर्लिए तर, सकेनन् । गुणस्तर सुधार त परै जाओस अनुगमन पनि गरेनन् । कर्मचारी विनियमावलीमा विमति राख्दै कर्मचारीहरु महिनौं अनुगमनमा गएनन् । उनी मौन बसे । एकातिर टेलिफोन कम्पनीको मर्जर गर्ने भन्ने अनि अर्कातिर नयाँ ब्रोडब्याण्ड कम्पनी भित्र्याउने नीति बनाए । नेपाल–भारतबीचको टेलिफोन महसुल घटाउन सकेनन् । सेवा प्रादयको बिलिङमा व्यापक सुधार ल्याउछु भने तर केहि गर्न सकेनन् । ब्रोडब्याण्ड नीति र आईसीटी नीति कार्यान्वयनमा पूर्ण असफल । १. उनले संसदको निर्देशन विपरित एनसेललाई फोरजी दिए । २. संसदको निर्देशन र उद्योग विभागको सहमती विनानै एसनेललाई लाभांश लैजान दिए । ३. रोयल्टी र फ्रिक्वेन्सी शुल्क नतिरेको सीजी कम्युनिकेशन (एसटीएम)लाई दूरसञ्चार सेवाको एकीकृत अनुमति (युनिफाईड लाईसेन्स) दिए । ४. टेलिफोन सेवा नै सञ्चालन र विस्तार गर्न नसकेको यूटीएललाई मध्यपहाडी लोकमार्गमा अप्टिकल फाईबर विछयाउन आरटीडीएफको करोडौं रुपैयाँ खर्च गर्न दिए । ५.प्लस ...
रिलायन्स स्पिनिङ मिल्समा डेढ अर्ब लगानी थप धनलक्ष्मीलाई पनि रिलायन्समै गाभिने   थप पौने ४ सयलाई रोजगारी कृष्ण रिजाल भदौ ९, काठमाडौं । नेपालकै ठूलो धागो कारखाना रिलायन्स स्पिनिङ मिल्समा रू। १ अर्ब ४५ करोड ३४ लाख लगानी थपिने भएको छ । रिलायन्सको शाखा कारखाना स्थापना गर्न सो लगानी थप गरिने भएको हो । कारखानाले करीब दुई साताअघि उद्योग विभागमा सो रकम बराबरको लगानी रहने रिलायन्स स्पिनिङ मिल्सको शाखा ९युनिट टू ० दर्ता गराएको छ । सन् १९९४ मा स्थापना भएको रिलायन्स स्पिनिङ मिल्समा गोल्यान ग्रूप र एमएस ग्रूपलगायतको संयुक्त लगानी रहेको छ । करीब ८० करोडको लगानीमा स्थापित रिलायन्समा अहिलेसम्म ३ अर्बजति लगानी पुगिसकेको एमएस ग्रूपका प्रबन्ध निर्देशक शशिकान्त अग्रवालले बताए । कम्पनीले धनलक्ष्मी सेन्थेटिक लिमिटेडलाई समेत रिलायन्समै गाभेर रिलायन्सको शाखा कारखानाका रूपमा सञ्चालन गर्ने भएको छ । धनलक्ष्मी सेन्थेटिक लिमिटेडमा पनि एमएस र गोल्यान समूहकै लगानी रहेको छ । ‘प्रशासनिक खर्च कम गर्न हामीले धनलक्ष्मीलाई रिलायन्समै गाभ्ने भएका हौं,’ अग्रवालले भने, ‘कारखानाको उत्पादन क्षमता र प्रविधिमा भने...
‘सेज कानून साउनभित्रै’ कृष्ण रिजाल साउन २०, काठमाडौं । उद्योगमन्त्री अनिलकुमार झाले विशेष आर्थिक क्षेत्र (सेज) सम्बन्धी कानून साउनको अन्तिम सातासम्ममा ल्याउने बताएका छन् । आर्थिक अभियानसँगको कुराकानीमा उनले अध्यादेशमार्फत सो कानून ल्याउने बताएका हुन् । ‘सेजसम्बन्धी ऐनको मस्यौदा बनाएर कानून मन्त्रालयमा करीब २ महीनाअघि नै पठाइसकेका छौं,’ मन्त्री झाले भने, ‘कानून मन्त्रालयले मस्यौदा फिर्ता दिएलगत्तै त्यसलाई मन्त्रिपरिषद्बाट पारित गराएर अध्यादेश जारी गर्नेछौं ।’ कानून मन्त्रालयले यही साता उक्त मस्यौदा उद्योग मन्त्रालयमा फिर्ता पठाउने जानकारी कानूनका प्रवक्ता राजुमानसिंह मल्लले दिए । राष्ट्रपतिले अध्यादेशमार्फत देश चलाउँदा लोकतन्त्रको उपहास हुने बताइरहेका बेला मन्त्री झाले भने सो अध्यादेश ल्याएरै छाड्ने बताएका छन् । आर्थिक मुद्दासँग जोडिएको ऐन भएकाले यसमा कुनै दलले विरोध नगर्ने उनको दाबी छ । ‘सेजसम्बन्धी कानून ल्याउने कुरामा काङ्ग्रेस र एमाले पनि सकारात्मक छन् भने माओवादी त सरकारकै नेतृत्व गरिरहेको पार्टी हो,’ उनले भने, ‘समग्र अर्थतन्त्र विकासमा सरोकार राख्ने कानून भएक...
यूटीएलको अनुमति नबिकरण हुँदै, युनिफाइड लाइसेन्स पनि पाउने सरकारको निर्णय कानुनसम्मत भएन ः प्राधिकरण कृष्ण रिजाल असोज १५, काठमाडौं । युनाईटेड टेलिकम लिमिटेड (यूटीएल)को अनुमतिपत्र नबिकरण हुने भएको छ । यूटीएलले रोयल्टी बापतको तिर्न बाकी करीब डेढ अर्ब राजस्व किस्तामा तिर्न सहमती जनाएपछि उसको अनुमतिपत्र नबिकरण हुने भएको हो । मन्त्रीपरिषदको बिहीवारको निर्णयअनुसार सञ्चार मन्त्रालयले नेपाल दूरसञ्चार प्राधिकरणलाई पहिलो किस्ताको रकम लिएर यूटीएलको अनुमतिपत्र नविकरण गर्न तथा एकीकृत दुरसञ्चार सेवाको लाइसेन्स दिन निर्देशन दिएको थियो । ‘यूटीएलले पहिलो किस्ता वापतको २० करोड १२ लाख रुपैयाँ सोमवार बुझाएको छ,’ प्राधिकरणका प्रबक्ता कैलाश न्यौपानले भने, ‘अब उसको अनुमति  नबिकरण गर्ने वा नगर्ने सम्बन्धमा प्राधिकरणले मङ्गलवार निर्णय गर्ने छ ।’ तर, प्राधिकरण स्रोतका अनुसार सरकारले दिएको निर्देशनकै आधारमा यूटीएलको अनुमति नविकरण गर्ने तथा नयाँ अनुमति दिने सैद्दान्तिक निर्णय भइसकेको छ । लामो समयदेखि रोयल्टी नतिरेर विवाद निम्त्याएको यूटीएलको म्याद यही असोज १७ गते सकिदै छ । उसले अनुमति नविकरणको लागि लाग्ने शुल...
नेपाल ग्यास किन्न निम्बसले ऋण जुटायो कृष्ण रिजाल भदौ ३१, काठमाडौं । नेपाल ग्यास किन्न निम्बस होल्डिङ कम्पनीले ५७ करोड रुपैयाँ ऋण जुटाएको छ । ग्लोबल आईएमई बैङ्कको नेतृत्वमा प्रभु फाइनान्स, प्राइम कमर्शियल बैङ्क र एनआईसी बैङ्क निम्बसलाई ऋण दिन सहमत भएका हुन् । यसमा ग्लोबलले रू। २७ करोड, प्रभुले रू। १२ करोड र प्राइमले रू। १८ करोड ऋण लगानी गर्न सैद्धान्तिक सहमति गरिसकेका छन् । एनआईसीले भने कति ऋण दिने भन्ने टुङ्गो लागिसकेको छैन । ऋण उपलब्ध गराउन सहमति जनाउने चारैओटा वित्तीय संस्थाले ग्यास प्लाण्टको अवलोकन गरिसकेका छन् । ‘ग्यास प्लाण्टको अवलोकन गर्ने कार्य आइतवारै सकिइसकेको छ,’ ऋण उपलब्ध गराउनेमध्येको एक बैङ्कका उच्च अधिकारीले अभियानलाई भने, ‘अबको तीन÷चार दिनमै यससम्बन्धी अन्तिम सहमति हुने छ ।’ ग्यास कम्पनी कित्र निम्बसलाई बैङ्कहरूले कर्पोरेट, ओभरड्राफ्ट र टर्म गरी छुट्टाछुट्टै किसिमका ऋण उपलब्ध गराउने सहमति गरेका छन् । यसअनुसार १० दशमलव ५ प्रतिशतदेखि १३ प्रतिशत ब्याजदरमा ऋण उपलब्ध गराइने भएको छ । निम्बसलाई ऋण उपलब्ध गराउने प्रस्ताव प्राइम बैङ्कको सञ्चालक समितिमा आइनसकेको प्राइमका सञ्चालक ...